Balie afspraak maken

Bent u huurder van WonenBreburg?

Gerelateerde vragen

Waar vind ik vacatures en meer informatie over Werken bij WonenBreburg?

Algemeen

Op onze website Werken bij WonenBreburg: https://werkenbij.wonenbreburg.nl vind je meer informatie over werken bij WonenBreburg. Ook vind je daar de openstaande vacatures. 

Meer over dit onderwerp

Wat moet ik doen om een seniorenpluswoning (of gelabelde woning) te kunnen krijgen?

Algemeen

Tilburg

  • In Tilburg kennen we geen aanleunwoningen. We hebben wel toegankelijke woningen. We noemen die ook wel gelabelde woningen.
  • Je moet ingeschreven staan bij Woning in Zicht.
  • Met een WMO-verhuisverklaring (ook genaamd: nultreden-verklaring) kun je met voorrang in aanmerking komen voor een toegankelijke woning. Kom met je indicatie langs bij één van de deelnemende corporaties, zij kunnen de indicatie beoordelen en, indien goedgekeurd, in je inschrijving verwerken. Je mag de indicatie ook mailen naar

    info@woninginzicht.nl

    .
  • ls deze indicatie in orde? Dan krijg je hier altijd een bevestigingsmail van.
  • Mocht je een ander type indicatie hebben dan verwijzen wij je door naar Loket Z.
  • Je kunt reageren via Woning in Zicht op de toegankelijke woningen. Je vindt de rollator- en rolstoel-toegankelijke woningen tussen de woningen die we aanbieden via het Aanbodmodel. Je herkent ze aan het rollatorpictogram en het rolstoelpictogram. Iedereen kan een toegankelijke woning huren. Beschik je over een indicatie op uw inschrijving? Dan krijg je voorrang op woningen die rollator- of rolstoeltoegankelijk zijn.

Breda

Meer over dit onderwerp

Ik ben mijn sleutel(s) kwijt, wat moet ik doen?

Algemeen

Sleutel kwijt? Bel ons dan op 088 - 496 00 00 of mail contact@wonenbreburg.nl. We kijken dan met jou welke sleutel je kwijt bent en wat het kost om hem te vervangen. 
Alleen de hoofdhuurder(s) mag contact opnemen bij verlies van een sleutel. De hoofdhuurder is de persoon van wie de naam op het huurcontract staat. 
 
Ben je de sleutel van je eigen voordeur kwijt? En heb je geen reservesleutel? Dan moet er een nieuw slot geplaatst worden. WonenBreburg kan dat doen. Let op: dit is een extra service. Daar betaal je voor.  
Op maandag tot en met vrijdag tussen 9 uur en 17 uur betaal je €75,-. Voor 9 uur, na 17 uur en op zaterdag en zondag betaal je €150,-. Wij maken de deur alleen open voor de hoofdbewoner(s). Bij het open maken van de deur moet je een geldig legitimatiebewijs laten zien. 
 
Kan er geen monteur komen? Dan kan je zelf een slotenmaker of sleutelservicebedrijf bellen. Je betaalt zelf de kosten.  

Meer over dit onderwerp

Ik wil een sleutel bijbestellen, hoe doe ik dat?

Algemeen

Bel ons op 088 - 496 00 00 of mail contact@wonenbreburg.nl als je een extra sleutel wil. Alleen de hoofdhuurder(s) kan sleutels bestellen en ophalen. Hij of zij moet een geldig legitimatiebewijs meenemen. De hoofdhuurder is de persoon van wie de naam op het huurcontract staat.  
 
Wil je een iLOQ sleutel bijbestellen? Klik hier voor het bijbestelformulier.  
Ben je student? Dan kan je geen iLOQ-sleutels bijbestellen. 
 
Wil je een extra sleutel van je eigen voordeur? Dan kan je die laten bijmaken bij een sleutelmaker. Je mag zelf kiezen welke.  
 
Woon je in een koopwoning in een gebouw met een Vereniging van Eigenaren (VVE)? Dan kan je een sleutel bijbestellen bij de VVE. 

Meer over dit onderwerp

Wat kan ik doen om mijn uitschrijving bij Klik voor Wonen of Woning in Zicht ongedaan te maken?

Algemeen

Ben je korter dan twee jaar uitgeschreven omdat je de verlenging niet betaald hebt? In dat geval kun je zelf je inschrijving herstellen.

  • Log daarvoor in op de website, doorloop de stappen en betaal de kosten via iDEAL. De uitschrijving wordt dan automatisch ongedaan gemaakt.

Langer dan twee jaar uitgeschreven

  • Als je langer dan twee jaar bent uitgeschreven omdat je de verlenging niet betaald hebt óf
  • je bent uitgeschreven om een andere reden, dan kun je de uitschrijving niet meer herstellen.
  • Daarmee vervalt ook je oude inschrijfduur. Ben je nog steeds op zoek naar een woning? Schrijf je dan opnieuw in. Vanaf het moment dat je opnieuw bent ingeschreven, bouw je inschrijfduur op. 
Meer over dit onderwerp

Hoe kan ik mijn inschrijving verlengen bij Klik voor Wonen?

Algemeen

Het verlengen van je inschrijving kun je gemakkelijk zelf regelen. We sturen je op tijd een herinnering via de mail, zodat je het verlengen van je inschrijving niet vergeet.

Doorloop onderstaande stappen en verleng je inschrijving op tijd:

  • Ga naar het inlogscherm op de website van Klik voor Wonen. De inlogknop vind je rechtsboven;
  • Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord;
  • Bent je het wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten? Vraag deze opnieuw aan op de pagina waar je moet inloggen;
  • Doorloop de stappen en betaal € 10,00 via iDEAL, een eenmalige machtiging of een doorlopende machtiging;
  • Controleer via ‘Mijn Klik voor Wonen / Mijn betalingen’ of de verlenging is gelukt;
  • Je ontvangt geen bevestiging van je betaling. 
Meer over dit onderwerp

Hoe kan ik mijn inschrijving verlengen bij Woning in Zicht?

Algemeen

  • Je kunt de verlengingskosten van € 7,- betalen met een doorlopende machtiging of via iDEAL betaling.
  • Het is niet mogelijk om de verlengingskosten over te boeken naar ons bankrekeningnummer, een acceptgirokaart of via automatische incasso.
Meer over dit onderwerp